donderdag 27 augustus 2015

GOEDKOOP BIOLOGISCH BIJ JUMBO EN BIO OUTLET

Biologische boodschappen met meer dan 55% korting!

Vandaag deed ik mijn boodschappen bij de Bio Outlet en Jumbo,
want ze zitten handig dicht bij elkaar op de Geldropseweg.
Ik wist al dat Jumbo ook een biologisch assortiment heeft,
maar deze vind ik altijd erg duur.
Nu had ik het vorige week nog over de vele afgeprijsde artikelen bij
Albert Heijn, bij Jumbo is er hetzelfde aan de hand.
Er stond zelfs een enorm rek met allemaal afgeprijsde biologische
artikelen en niet eens vanwege de THT-datum.
Wellicht gaat een deel van het assortiment eruit.
Klik op "meer" om te zien wat ik gekocht heb tegen bizar
lage prijzen.


Bio Outlet:

100 theefilters om losse thee in te doen - 1,55
Celestial seasons 
sleepytime thee - 1,50
Dode zee tafelzout - 1,20
Pak berglinzen - 0,95
Thaise volkoren rijst - 1,60

Jumbo:

Eat natural ontbijtgranen - 2,78
Biologische notenpasta - 1,00
Biologische pijnboompitten - 2,00
Biologische mayonaise op basis van olijfolie - 1,00
Biologische suikerpinda's met kaneel - 0,50
Biologische rijstmeel - 0,50
Biologische kidneybonen - 0,50
Biologische augurken - 0,50
Biologische honingwafels zonder melk - 0,50
Paranoten - 1,00

Ik was in totaal 17,08 euro kwijt terwijl ik normaal gesproken,
 38,34 euro kwijt zou zijn.
Dat scheelt 21,26 euro!

Bij EkoPlaza kocht ik deze week nog desserts op basis van haver
die ik erg lekker vond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten